Wednesday, March 16, 2016

De ce este bine sa-ti cunosti scorul antioxidant?



Pentru ca  deficitul de antioxidanti din corp  nu se simte. 

Gandeste-te la rezerva de antioxidanti ca la bateria de telefon, cand mai ai  10% din baterie poti sa vorbesti sau sa trimiti sms-uri? Da!  Si poti sa-l folosesti perfect pana cand telefonul moare, fara niciun avertisment...


Asa se intampla si in corpul nostru, numai ca in momentul  in care ajungem la nivelul minim se declanseaza o boala, de multe ori grava. Ai auzit de persoane care, aparent,  erau sanatoase si  care intr-o zi s-au imbolnavit grav, brusc? 

Din acest motiv este bine sa-ti cunosti scorul antioxidant, ca sa stii care este rezerva ta de sanatate.
Cat crezi ca poti sa continui cu stilul acesta de viata?

Daca scorul antioxidant este peste 50.000 e perfect, inseamna ca ai o viata echilibrata din toate punctele de vedere,  dar daca este mai mic trebuie sa faci cumva, prin alimentatie sau suplimentare personalizata sa depasesti acest prag.

Eu am ajuns cu SCS pana la 72.000 si timp de 2 ani cat am avut grija sa nu scada sub 50.000, nu am racit , nu m-am simtit obosita si nu am avut nici cel mai slab simptom de boala.

Pe urma am inceput sa fac experimente, sa incerc alte suplimente decat cele care au avut efect, apoi sa nu mai iau suplimente si sa ma bazez doar pe alimentatie si am constatat ca intr-un an de zile mi-a scazut scorul  la 33.000.

La final, m-am convins atat de importanta determinarii scorului antioxidant, cat si de eficienta vitaminelor  pe care le-am consumat, reusind sa le identific pe cele care mi-au facut bine cu adevarat.

Sfatul meu este sa nu te neglijezi, daca TU nu ai grija de tine nimeni altcineva nu o va face.




No comments:

Post a Comment